close

這篇我要用廣東話寫……= =+++
口氣很衝啊……其實不看也沒所謂所以就這樣……:P

×

話說有能力的話,對自己要求高D係好ge……
所以我對今次的數學成績非常‧極度‧超級‧十分之不滿!!!
8分Careless Mistake唔係講玩架……!
從未試過因為咁無左8分囉……就算寫漏左野,咁都仲有7分……
睇到自己錯乜果刻真係想撞牆去……!
又係睇漏題目囉,我都想知自己乜野事!
收到份卷時驚訝係因為覺得低分,雖然咁講又會俾人話我哂命……
但唔好意思,對於我黎講,呢個分數簡直低得不合理!
基本上係無可能ge分數囉!ありえないだから!
所以最嬲係嬲自己犯埋哂D咁ge低級錯誤……
1分,都算喇;2分,下次小心D;
8分,咁算係點啊!?錯得太離譜了……!
從未試過收到份數學卷係嬲自己嬲得咁厲害囉。

A.Maths又係,已經成績唔好架啦,仲係錯Careless Mistake!
第一題差果兩分唔係唔識做架,做卷果陣發緊夢啊嘛!
拜託,唔係只係兩分,兩分可以差好遠囉!
而家唔係合唔合格ge問題係對自己好不滿咁樣囉……
點解總係唔可以響做卷時小心D架呢?……

×

……就想把這些都吼出來~:P

嗯,明天是PHY和BIO吧?
不知道有沒有中文……~_~

(CL: 1. 菊ちゃんのソーラン節 - 高橋広樹 (菊ちゃんのソーラン節/太陽のPARADISO)
 /上課,的確很累……)


arrow
arrow
    全站熱搜

    嘉晴*Sakari 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()